16 Mart 2013 Cumartesi

san ki 3 tanesin

ulan.. fotoğraflara bakınca bir kötü oldum.. bakmaktan çekinir oldum.. bittiğini kabul etmeyen benim aslında da.. da ben bile bir haber. bazen.. 2 aya yakın oldu, yüzünü görmeyeli. varsın olsun..

kolay mı? sesini duymadan anlamıyor insan dedim ya, yüzünü görmeden ne bileyim, ne kadar özledim.. biliyorum..

sanki 3 kişi vardı hayatımda, biri benden gitti, birinden ben gittim, diğeri hala benimle. san ki..

sıla'nın bir şarkısı var, isminden pek haz etmediysem de sözlerini pek bir yakın buluyorum içinde bulunduğum ruh haline. zor sevdiğimden mi ne..

aslında ben gitmedim.

bak açtım yine şarkıyı.. tüm sözleri.. bana yazılmış adeta..

gülümsemelerimize üzülüyorum. beni üzmene üzülmüyorum biliyor musun? sadece beraber gülemediğimize. ya da bundan sonra başkalarına gülecek olmana. eki getiremedim, olmamıza mı olacak o? bilmiyorum.

bu hissettiğim ne? dedim ya 3 tanesin..

zor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder